Vereniging

Wie zijn wij?
Volleybalvereniging SDO (Samenspel Doet Overwinnen) is een vereniging die in 2004 is ontstaan uit de volleybalverenigingen NOVO’81 uit Noordwolde en VV Boijl. Wij willen de bewoners van Noordwolde en omstreken een teamsport bieden, waarin de sportieve prestaties hand in hand gaan met de saamhorigheid en gezelligheid.

Waarom je voor SDO zou moeten kiezen!
Volleybal is een dynamische sport, waarbij je fysieke conditie verbetert, je reactievermogen groeit en je lichaam maximaal getraind wordt. Bij SDO krijg je ruim de mogelijkheden om je volleybalkwaliteiten te verbeteren en uit te bouwen. Je kunt de sportieve prestaties elke vrijdagavond testen in competitie verband of maandelijks in de dorpencompetitie in Vledder. De CMV (Cool Moves Volley) jeugd doet ook elke maand mee aan een toernooi. Naast de verbetering van je sportieve prestaties krijg je bij SDO ook de mogelijkheid je contacten in de buurt uit te breiden. Het is prettig elkaar in een sportieve sfeer te ontmoeten en beter te leren kennen. Niet alleen de sport accommodatie is uitstekend, ook de bijbehorende kantine onderstreept de gemoedelijke sfeer waarin we elkaar kunnen ontmoeten.
Trainingen en wedstrijden
Vanaf september tot mei trainen we iedere woensdagavond. Op vrijdagavond spelen we de competitiewedstrijden rondom Heerenveen. Op dinsdagavond spelen de Recreanten hun maandelijkse dorpencompetitie in Vledder en de toernooien van de CMV-Jeugd zijn op zaterdag in het regio Heerenveen. De trainingen en thuiswedstrijden vinden plaats in de sporthal De Duker te Noordwolde.

Andere activiteiten
Om de saamhorigheid tussen de leden te benadrukken houden we jaarlijks een oliebollen toernooi. Hierbij spelen jong en oud, ervaren en onervaren gezellig een partijtje volleybal tegen elkaar. Na afloop worden er heerlijke oliebollen gegeten in de kantine.
Voor de gezelligheid en om eens te kijken naar een professionele wedstrijd, bezoeken we elk jaar met een groot aantal leden een wedstrijd uit de eredivisie. Om ook de ouders bij de club te betrekken en om ze te laten zien wat de vorderingen zijn van de kinderen, houden we elk jaar het ‘Ouder-kind toernooi’ voor de jeugd.
De afsluiting van het seizoen wordt als het weer het toelaat gehouden op het beachvolleybalveld bij zwembad De Dobbe in Noordwolde. Ook doen er een aantal leden mee met de beachvolleybal toernooien, die in de zomer in de omgeving worden georganiseerd.

Bestuur & Commissies

PR Commissie
pr@vv-sdo.nl

Contributie

De contributie dient per automatische incasso te worden betaald. De contributiebedragen zijn als volgt:

Dames  € 12,75 per maand
Heren  € 12,75 per maand
Jeugd (tot 18 jaar)  € 9,75 per maand
CMV-Jeugd  € 7,25 per maand
Recreanten  € 7,25 per maand
Ondersteundend lid  € 25,- per jaar

De contributie is inclusief spelerskaart en kledingsfonds. Contributiebetaling is voor 12 maanden per jaar. Een seizoen duurt van 1 juli tot en met 30 juni. Opzeggen dient schriftelijk of per mail te gebeuren bij het secretariaat van de vereniging. Er kan opgezegd worden per 1 juli en 31 december; bij opzegging per 31 december moet echter ook de eventuele spelerskaart betaald worden.

Bij een langslepende blessure of zwangerschap is het mogelijk om de contributie tijdelijk stop te zetten. Neem hiervoor contact op met de penningmeester Martine van Valkenhoef.

Kledingreglement

Klik hier voor het geldende kledingreglement

Pricacy statement

Klik hier voor het privacy statement van de vereniging.